vrijdag 17 mei 2013

Mening

Goedemiddag Bloggers, Ik ben op zoek naar een goede snijmachine die niet scheef gaat snijden heb al van veel cluppers gehoort dat de dahle 507 scheef gaat snijden en nu is mijn vraag met welke snijmachine werken jullie of doen jullie het nog op de oudewetse manier net als ik met een stanley mes en liniaal alleen kan ik dat niet meer ik merk doordat ik ziek ben steeds meer moeite ga krijgen met het vast houden en goed snijden..vandaar de vraag  heb ook al van verschillende gehoort dat de nieuwe van fiskars goed is en wat is jullie ervaring? alvast bedankt voor jullie reactie's...Wens jullie fijne pinksterdagen...

7 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Ik heb een snijmachine van Making Memories en ben er heel tevreden over. Je kunt er ook grote vellen mee snijden.
Groetjes Miranda

Linda zei

Ik heb de Purple Cow, deze bestaat uit 2 delen, 1 kant heeft een rol mes waar verschillende mesjes op kunnen namelijk een golfjes mes, een perforatie mes en een gewoon mes. De andere kant heeft een hefboom snijkant en die gebruik ik het meest. Ik ben er blij mee.
gr Linda

Wilma zei

Hallo Manon,
Zelf snij ik nog steeds met een mesje en liniaal.....dus ik kan je helaas niet helpen.
Succes met je zoektocht en ik hoop dat je snel iets naar tevredenheid kunt vinden.
Liefs Wilma ☺☺☺

manon's kaartenhoekje zei

oke super dank je wel miranda..ga hem even googlen.

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

hallo wilma, bedankt voor je reactie.

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

hallo linda,

dank je wel voor je reactie, ga die ook even kijken wat het is

bedankt voor jullie reactie's

groetjes manon

anita01 zei

Hai Manon,

Ik heb UTEE doorgelinkt voor je met uitleg onder het berichtje van de easel vlinderkaart.

En ik snij met div machines. Maar de Tonic is wel heel erg fijn, deze heb ik in klein en middel maat en grandioos. Ook snij ik nog met het handje hi,hi, handwerk he ;o)

Warme groetjes,
Liefs Aniet xxx