zaterdag 26 oktober 2013

Secret Message kaart

Goedemorgen allemaal, deze kaart heb ik gemaakt voor mijn hobbymaatje wilde haar verrassen op haar verjaardag met een kaart van mij...het patroontje is van chrissie en het knipvel komt uit een oud hobbyjournaal weet helaas niet van wie die is...het idee van de kaart heb ik van ELS heb deze kaart al een keer eerder gemaakt en kreeg er leuke reactie's van ze vonden hem allemaal zo leuk en origineel...Wens jullie een fijn en gezellig weekend...
 

dit is de geheime binnen kant van de kaart

3 opmerkingen:

Linda zei

Heel leuk gedaan, mooi kaartje
gr linda

marleen zei

Hallo Manon
het is een prachtig kaart
vind hem super mooi en zo leuk die geheime kaart
ik was er zo blij mee
dank je wel
groetjes marleen

anncreatief zei

Wat een mooie kaart
Liefs Anneke