zondag 13 juli 2014

Easelkaart

Goedemorgen Bloggers, jippie onze voetballers zijn derde geworden wat een prestatie hoor heel knap gedaan van ze....en dan nu over op de kaart het mooie borduurtje is van chrissie en het blauw en witte rondje met schulp rand is een nestabilitie en het knippie is van marianne design snoesjes en dan heb ik nog een marthastuwerd pons gebeuikt  om de kaart tegen aan te zetten.en heb in de hoeken een paar pareltjes geplakt. et borduur garen komt weer uit mijn favoriete webwinkel die van christa en het bloemetje heb ik al eens op de beurs gekocht en het lintje komt van de action...zelf vind ik de easelkaarten erg moeilijk om te versieren ben daar niet zo handig in komt ook omdat ik niet zo veel hobbyspullen er voor heb....Fijne zondag allemaal

6 opmerkingen:

Lia zei

Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Manon, ja jammer voor onze boys maar ze zijn toch mooi 3e en geen laatste haha,
groetjes Lia

Ans Gilbert zei

Hoi Manon,
Leuke easelkaart is dit, leuk het geponste randje, lief plaatje en ook het borduurtje is er mooi bij,
liefs Ans

jolanda zei

mooie kaart

marleen zei

Hallo Manon
wat een mooie kaart
groetjes marleen

Wilma zei

Een heel MOOI easelkaartje Manon met een MOOI borduurwerkje en een SNOEZIG plaatje ☺☺☺.
Het antwoord op je vraag: de randen heb ik inderdaad met distress inkt bewerkt.
Fijn weekend en liefs Wilma

Odette's kaartenhoekje zei

Hallo Manon,
Een heel prachtig easelkaartje, knappe kleurtjes en prachtig borduurtje ...
Groetjes, Odette.