donderdag 28 september 2017

Vlinder kaart

Goedemorgen bloggers, deze vlinderkaart heb ik gemaakt met de mooie stempels van SU(stamping up) Ik heb geprobeerd om met de stempels 2 kleuren te stempelen maar dat is niet heel erg goed gelukt, het was een enorm vies om te doen had de hele vingers/handen onderzitten denk dat ik daar dan toch maar de markers voor moet gaan sparen omdat te kunnen doen met 2 kleuren werken.
dit zijn de gebruikte materiale:
butterfly basics
butterfly thinlits dies
old olive inkt en papier
temptinn turquoise inkt en papier
very vanillia papier

Fijne dag allemaal

2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Manon,
leuke kaart, wat is de dubbele vlinder mooi,
groetjes,
Ans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

En als je de markers hebt, kun je wel meer dan 2 kleuren op je stempel aanbrengen! De leukste techniek ooit. Met grote afstand mijn favo ding om te doen. En zonder vieze vingers, want dat haat ik. Het is een leuke kaart geworden.